wannabe?

någonting jag är riktigt trött på är wannabes! och då menar jag inte folk som köper en likadan tröja som mig eller någonting sånt, utan då menar jag folk som verkligen härmar en med ALLT tänkbart! finns två personer jag tänker extra mycket på och detta stör mig enormt mycket. jag menar, vad är grejen med att aldrig ha några egna ideér, aldrig ha någon egen stil och aldrig ha sina egna åsikter? hur känns det att leva i skuggan av alla andra? skäms ni inte när ni kopierar en människa rakt av?

ja, detta är jävligt störande och pinsamt men detta var fan droppen!!!


seriöst? en tatuering ska fan vara personlig? vad är grejen med att du snor ideén rakt av och sätter dessutom tatueringen på EXAKT samma ställe? du är pinsam. och sen låtsas att du glömt bort att du satt och sa att den var så fiiiiiiiiiiin och grejer på hultsfred iår? kom med nåt eget, ffs.
(sorry för dålig bild på min tatuering men hittade ingen annan, och det är ärr i nacken från min nackpiercing och inga jättefinnar)
men seriöst, jävla:




Kommentarer
Postat av: bea

håller med! så jäkla störande med copycats. Sorgligt att vissa inte har NÅGRA egna idéer..

2009-09-19 @ 18:51:00
URL: http://apieceofsisters.se
Postat av: Alexandra

usch vad irriterande :s jag hatar också sånnt, varit med om det några gånger. men inte en tatuering :/

2009-09-20 @ 00:09:07
URL: http://allexandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0