toning

som ni säkert förstod igår så blekte jag håret! förra fredagen gjorde ema och bea slingor på mig, men igår kände jag att jag ville bli ännu ljusare. så jag fixade lite här hemma men eftersom jag färgat håret svart i ca. 2 år nu så resulterar det självklart i ett ganska ojämnt, kopparfärgat hår. så nu ska jag lägga i en ljusbrun toning i håret tänkte jag! sen får vi se vad jag gör med mitt hår i framtiden! jag trivs allra bäst i svart hår, men tycker det börjar bli lite tråkigt att ha svart, långt hår eftersom man inte kan göra så mycket med det. speciellt när man går i en klass med 50 st frisörer som byter hårfärg och frisyrer lika ofta som de byter killar ;) haha nedå, men ah, ni fattar ^^
nu tänkte jag börja, ni får självklart se bilder senare! puss :D



bild från förra fredagen. åh, saknar redan mitt svarta hår :( haha.


Kommentarer
Postat av: b & v

Sv: Haha, jo men visst är den otroligt bra? ;) Förresten, har du ångrat dig med håret? :/

2009-09-11 @ 17:27:52
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: soffie

trevlig helg

2009-09-12 @ 01:28:30
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0