tips: l'anza serum healing strength



tänkte bara tipsa om denna produkt! det är ett serum som vårdar och stärker håret. det ger också håret en otrolig glans och håret blir väldigt lent. det fungerar även som ett värmeskydd för håret så det går att använda innan du fönar/plattar/lockar ditt hår. perfekt va!? jag använde alltid detta serum för håret för ca. 3-4 år sedan och älskade det redan då. men sedan slutade jag använda det ett tag men nu har jag funnit min kärlek igen! åh. nelle <3 l'anza.


Kommentarer
Postat av: towa

nä. usch! hur mår du nu då?

2009-09-14 @ 16:45:35
URL: http://towas.devote.se
Postat av: mia

jag har aldrig användt värmeskydd till mitt hår vilket inte är bra.. vill verkligen ha ett riktigt bra tips nu när jag ska köpa ett - eftersom att jag inte har någonanaing om vilket som är bra eller inte. Men det där är det bästa enligt dig eller?:)

2009-10-05 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0