shopping

hej! har blivit lite dålig uppdatering idag men har varit i skolan och sen på stan ända tills nu. har varit på jakt efter ett par gråa jeans ett tag nu och idag hittade jag ett par sjukt billiga inne på bikbok! köpte ett par beiga jeans också och betalade bara 149:- för bägge paren! sjukt bra.kommer bli snyggt i höst till stövlar och stora, stickade svarta tröjor!

något mindre bra och kul är att jag antagligen fått virus på min data och kommer få lägga 500 spänn på att få bort det. kul.. någon som vet hur man får bort virus själv? haha!

här är en liten öh, sneakpeak (HAHA!) på byxorna jag köpte idag. ni får se bilder när jag har dom på mig nån annan dag! imorgon kommer lite klippbilder btw!





Kommentarer
Postat av: b & v

sv: hahah tyvärr gills inte ni eftersom ni redan visste ;) när börjar vi imorn föresten? skulle vi ha en färgkurs eller nåt? kommer Christian till skolan imorn ? :) PUSS <3

2009-09-09 @ 18:21:20
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0