om oss

        


Namn
- nathalie jensen
Smeknamn - nelle
Födelsedag - 23 augusti 1991
Ögonfärg - blå
Hårfärg - under process, men just nu mörkbrunt med koppriga slingor i.
Längd - 175 cm
Högerhänt/vänsterhänt - vänster
Stjärntecken - lejon
Skostorlek - 37-38
Bra egenskaper: målmedveten, social.... öh, vad svårt. vet inte haha!
Dåliga egenskaper: VÄLDIGT envis, lat och ibland ganska hett temperament.
Linje/klass: FR07, alltså frisör.
Är dina föräldrar skilda - ja
Syskon - två äldre bröder, andreas och jesper. födda -84 och -86
Husdjur - en hund, foppa <3 världens underbaraste haha.
Har du pojkvän/flickvän? ^^
Är du kär? haha, pass ;)
Vem/vilka vet mest om dig?  hm, det är nog emma faktiskt.
När var du senast full? förra helgen tror jag
Har du utländska föräldrar?  nej, eller farfar är dansk vilket resulterar i att jag är kvartsdansk ;)
Vad längtar du till? att få ta studenten, öppna eget tillsammans med emma, tjäna pengar och få resa!
Har du körkort? nej! inte emma heller och hon kommer aldrig få, tro mig ;) haha!!!
Favoritgodis? surt
Morgon- eller nattmänniska? natt, verkligen!
Sparare eller slösare? hm, slösare tror jag. köper väldigt mycket onödigt
Har du några homosexuella vänner? ja såklart! lite smygisar också
Bio eller promenad? bio, promenader är hemskt.
Är du kittlig? ja
Rädd för insekter? ja!
Anser du att du är stark? hahahaha.

Favorit:
Sport
- dans. var aktiv tävlingsdansare i bugg, disco, latinamerikanskt från att jag var 4-16 år.
Helgdag - fredag
Årstid - sommar
Mat - hm. den mesta vegitariska maten haha!

THIS OR THAT
Cider/Öl-
hm, vin helst. haha, men cider annars.
Pepsi/cola - cola light
Kärlek/sex - hm, både och.
Kött/veg - vegetarian
Tv/film - hm, film tror jag. tittar nästan aldrig på tv.
Kinesiskt/mexikanskt - indiskt!




        

Namn - Emma Johansson
Födelsedag - 12 mars 1990
Ögonfärg - blå/grön/grå
Hårfärg - under process, guldkopprigt
Längd - 162 cm
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Fisk
Skostorlek - 38
Bra egenskaper: driven, målmedveten
Dåliga egenskaper: får lätt dåligt samvete
Linje/klass: Frisör
Är dina föräldrar skilda - ja
Syskon - fyra småbröder, linus95,william96,kevin02,oliver05
Har du pojkvän/flickvän? ^^
Är du kär? <3
Vem/vilka vet mest om dig?  nära vänner
När var du senast full? skulle inte kalla det full men blev väl lite vin i helgen
Har du utländska föräldrar?  Ja, pappa från syrien
Vad längtar du till? Placebo i November, mina bröder
Har du körkort? nej,tyvärr
Favoritgodis? naturgodis
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska
Sparare eller slösare? sparare men när jag har att slösa slösar jag järnet
Har du några homosexuella vänner? ja, även några smygare
Bio eller promenad? bio när det är mys och promenad för måendet
Är du kittlig? ohmy
Rädd för insekter? spindlar, äter däremot myror
Anser du att du är stark? starkare än många boys ska ni veta

Favorit:
Sport
- allätare, mest löpning, gym/jympapass
Helgdag - fredag
Årstid - sommar
Mat - kina,kyckling,aprach

THIS OR THAT
Cider/Öl-
öl
Pepsi/cola - cola light
Kärlek/sex - sex
Jordgubbar/blåbär - blåbär
Kött/veg - vitt kött
Tv/film - film
Kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0