lustgas



jajemän, lustgas har jag fått idag. är extremt rädd för två saker: sprutor/kanyler/nålar och tandläkare. usch, HATAR det verkligen. svimmar varje gång jag får ta blodprov osv. och har alltid haft tandläkarskräck, men det  blev värre för ett par år sedan då jag skulle få bedövning och tandläkaren kom emot en nerv så hela mitt ansikte blev bedövat. tappade synen på ena ögat, hade ingen känsel osv. min dåvarande tandläkare sa att detta var EXTREMT ovanligt, han hade då jobbat som tandläkare i 40 år och aldrig varit med om någonting liknande. typiskt att allt ska hända mig. men ja, pga. detta har jag nu fått lustgas de senaste gångerna. det är superbra! man bryr sig inte om någonting för stunden utan ligger och ser nöjd ut typ. haha! love it


Kommentarer
Postat av: bea

hahaha sötis <3

2009-09-23 @ 19:07:55
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0