exercise vs own brand nails





Igår var jag (emma) på kopparbergsmarken. Tycker det är mysigt med marknad såhär när det börjar bli höst, när man kan gå runt och titta på alla möjliga saker och kanske fynda ett och annat. Jag hittade fem olika nagellack för sammanlagt 80 kr. från vänster: ljusorangeguldig, guldbeige, höstigt orangeröd, mörkrosa, svartlila.
Man kan tro att dessa nagellack från en marknad är skitdåliga men de är superbra. har testat märket gallery innan och det torkar hur snabbt som helst utan att kladda och sitter länge.



hittade även denna lilla väskmaskot. har en förkärlek till knappar av olika slag och denna figur tyckte jag påminde lite om filmen "coraline" av Tim Burton (som jag hoppas att ni inte har missat). Jag gillar när de ser lite sådär halvläskiga ut.


ur "coraline"







Nu ska jag sätta mig på motionscykeln och sedan ut och gå. måste komma i form nu har lagt på mig allt för mycket på senaste, hör gärna av er om ni har lust att börja springa tsm me mig!











Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, vafan! Er såg man inte nånstans ;)

2009-09-28 @ 18:36:39
URL: http://onebytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0