tips: CRUSH!



hade tänkt att hoppa in i duschen nu men kom på att jag bara måste tipsa om två produkter först! det är ett shampo och en inpackning ur serien crush från märket grazette. jag har använt produkterna i ca. 2 år nu och de fungerar superbra på mig! inpackningen är helt klart den bästa inpackningen jag någonsin använt.

-den ger maximal effekt efter bara 60 sekunder, vilket är perfekt om man tex har bråttom!
-håret blir silkeslent och glansigt utan att tynga ner håret.
-produkterna doftar
underbart 
-bra pris!


vi har precis bytt från goldwell till grazette på vår salong i skolan och det ska bli väldigt kul och spännande att få prova på fler av grazettes produkter, för de är verkligen underbara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0