vi suger

vi är nog sämst i världen på att uppdatera.. förlåt! nu SKA vi ta tag i bloggandet ordentligt i veckan, big promise!

vad har vi gjort de här dagarna då? inte så mycket faktiskt! i fredags var vi på invigningen utav det nya cafeét SOLEO i örebro, väldigt trevligt! och det var hur fint som helst! stort, fräsch och snygg inredning. att det ligger väldigt centralt är ju också ett stort plus. SOLEO kommer helt klart bli vårat nya favoritställe. byebye espresso house! haha.

igår var jag, emma och bea på bio. vi såg flickan som lekte med elden. underbart bra film, lika bra som ettan! helt klart bästa svenska filmerna genom tiderna. längtar tills trean kommer ut!

och nu idag har jag fixat lite grejer och klippte nyss my. glömde självklart ta före och efter bilder, f'ck! men det blev sjuuukt fint i alla fall. vi tog av en bra bit på längden i nacken och lämnade det väldigt långt fram. blev sugen på att själv klippa av mig håret.. men vågar jag? nej! feg som jag är..

roligare uppdatering kommer senare




Kommentarer
Postat av: emmy

svar: vilken bild? :p

2009-10-11 @ 21:15:19
URL: http://www.cobraztyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0