shopping





Dr. Hauschka ansiktsolja, 230:-

kan även passa på att tipsa om denna produkt nu! det är en olja som du använder efter att du tvättat ansiktet. den motverkar fet och oren hy och gör din hud babylen verkligen! jag blev tipsad om dr. hauschkaprodukterna utav bea och virran och köpte ett "prova-på-kit" och blev fast. älskar produkterna! jag använder mig utav kvittenkrämen, rosenkrämen, ansiktsvattnet och ansiktsoljan. har också provat på rengöringscremen men den tycker jag inte är lika bra som de övriga produkterna, så just nu kör jag med rengörning från yves rocher i stället.
men ja, ansiktsoljan är helt klart bäst utav alla dr. hauschkaprodukter och man märker resultat efter bara några dagar. du behöver inte ha särskilt fet eller oren hy för att använda den, den funkar superbra ändå och huden känns mycket fräschare och piggare. produkterna innehåller inga konstiga ämnen och är heller inte djurtestade, stort plus!!!

vad använder ni för rengöringsprodukter!?



Kommentarer
Postat av: jennifer

hah inte jag heller!^^



vad har ni för er då?

2009-10-19 @ 18:23:19
URL: http://iennas.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

haha precis xd

2009-10-19 @ 19:34:58
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0