jojoba oil

Nu ska jag lägga mig men ska först trassla ut frillan och schamponera den med jojoba olja. Tänkte tipsa om att använda jojoba oljeschampoo. Fungerar om du vill ha ett silkeslent hår och en bra och näringsrik hårbotten. Men akta dig så du inte tar för mycket på en gång för då kan det kännas fett efteråt. Jag brukar alltid schamponera håret två gånger innan jag använder jojobaschampoot och efter det balsam. Det går också att använda ren jojobaolja men då räcker det med att du drar ut det på längderna. Rekommenderar!










Kommentarer
Postat av: mathilda

jag köpte en frisörutbildning på nail stor här i västerås där ja bor :) en 8 månaders =) skit kul och mycklet lärorikt :)

kom inte in på förisörlinjen för dåliga poäng !"/

2009-10-18 @ 23:22:45
URL: http://m1m2.bloggplatsen.se
Postat av: Piinky the one and only♥

fin blogg allt bra med dig ??



Kram

2009-10-18 @ 23:31:26
URL: http://caandyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0