music

hello!

här ligger jag (nathalie), ensam i kumla en fredagskväll och har det tråkigt. fast det är välbehövligt, har inte sovit många timmar denna vecka och har varit sjukt stressig så denna helg får bli en riktig vilohelg!

emma är i stockholm, på placebo. hennes favoritband som hon alltid tjatar om, och jag antar att det kommer bli ännu mer tjat om dem nu efter att hon sett dem live, hah! nej, men jag hoppas verkligen att hon lyckats tränga sig längst fram och få se sina största idoler från några meters avstånd. kan man bli lyckligare än i den stunden? jag tvivlar på det! den känslan är obeskrivlig. så, ja, hoppas emma lilla hjärtat upplever den känslan just precis i denna sekund <3

åh, när jag tänker på konsterter vill jag ha sommar. sommar, festivaler och musik. det är verkligen ren jävla lycka. ge mig peace and love, NU!

nej, vad blev detta för inlägg? helt ointressant, men bättre än ingenting. ska lägga upp bild på dagens shopping senare okcså!


peace&love -09. bästa! (ja, festival+dregg=sant)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0