hair studio m

hej allihopa!
nu är jag hemma, har varit och träffat släkten på pappas sida idag och firat farsdag lite! nog om det.

igår var jag jag på salongen hela dagen! från kl 12.00-03.00 ungefär haha! vi hade det sjukt trevligt och allting blev väldigt lyckat. marina har varit så himla duktig och fixat och trixat med allting jättelänge nu och det resulterade i sjukt fina bilder och en jävligt rolig dag :)

men ja, ni undrar säkert vad vi gjorde? vi stylade och plåtade massor! jag stod för makeupen och sminkade alla modeller (+mig själv) medans marina och michaela stod för hårstyling och klädval. sedan hade vi en sjukt duktig fotograf som tog bilder på oss, riktigt roligt faktiskt även om jag hatar att vara med på bild hoho.

vet inte om jag får lägga upp bilder på allt nu men ni får se senare!

några söta spegelposebilder kan jag dock bjuda på:


sexy pose, körde den+scooby doo-posen all night long, wei! jag och fina becca


michaela, jag, becca


hahah!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0