gimmie!



jag tycker det är skitsnyggt med ett par färgade kängor nu i höst, som kan liva upp vilken tråkig outfit som helst! har länge suktat efter ett par rosa Dr. Martens men har samtidigt känt att ca. 1300:- är lite dyrt för ett par kängor som man kanske inte kommer använda i flera säsonger. men nu hittade jag ett par snygga på chicy.se som liknar Dr. Martens kängorna men till ett billigare pris. de kostar bara 499:- och finns i rosa, turkost och rött. jag vill ha alla tre färger, åh! får se om jag kanske beställer hem ett par?

vad tycker ni om dessa skor/kängor!?

 

Kommentarer
Postat av: b&v

du har ju redan dom rosa :O:O:O

2009-10-19 @ 18:04:14
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0