deckad

hallå där!
nu är jag hemma, och har varit det i ca. 5 timmar, men det första jag gjorde när jag kom hem från praktiken var att decka tills nu. är helt slut! borde jag inte vara utvilad efter en veckas lov?! tydligen inte..


nu ska jag plugga lite so och sen ska jag lägga mig och sova igen! eller, lovar att slänga upp ett inlägg innan ^^


BTW! imorgon är det premiär för SAW VI!!! älskar ju som sagt dessa filmer, och kommer helt klart se den på bio inom en snar framtid. ska släpa med mig emma, bea, julia, maria, sofia och tjejerna i klassen tänkte jag! wei



vad tycker ni om sawfilmerna!? ska ni se den nya på bio?



Kommentarer
Postat av: pontus

JAA! FÖRFAN! ofc bro!

2009-11-05 @ 23:57:19
Postat av: bea

jag är rädd för saw filmerna, mår alltid illa och blir åksjuk av allt slaktande och styckande, nej usch! det ska mycket till för att du ska få mig o följa med :/ följ med på new moon istället ?:D jag ska gå fler gånger på den så 2:a gången kan vi brudar dra :D PUSS BEBISAR <3 (oj vad gör jag vaken nu föresten!? oopps) (fan vad jag svamlar hejdå)

2009-11-06 @ 02:40:43
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0