bra budget




Jag tänkte tipsa om två riktigt bra produkter för ditt utseende!

1. Clearasil acne control - jag har haft ångest över min hy på sistone då den verkar ha fått någon hormonrubbning eller något! Inget allvarligt men irritationer som man lätt störs sig på. Jag prövade det mesta men inget fungerade vidare bra tills jag hittade dessa pads från clearasil. De rengör otroligt bra och lämnar huden fräsch och med en känsla av ansiktsvatten. Jag använder dem några ggr i veckan men inte varje dag! Då finns det risk att huden blir mer irriterad och torkar ut huden.

2. Garnier ambre solaire - Jag använder ofta lite solpuder för att liva upp ansiktet och vill gärna reflektera soleffekten i ansiktet med färgen på tex. mitt bröst. Men jag hinner inte alltid springa till solariumet och har haft problem med att hitta en brun utan sol som inte upplevs för orange eller flagnar bort om man glömmer på ett tag. Denna produkt är fantastisk när det gäller hållbarhet! Det räcker med att använda den en eller två ggr för att få ett fint gyllene resultat och på mig har den hållt i säkert två veckor utan att ens lämna ett flagmärke eller några sprickor. Den bara försvinner sakta men säkert.

Toppenprodukter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0